
La tabla del 3
Benvinguts al nostre bloc. Aquest serà un espai on vos mostrarem un poquet el que fem a classe i penjarem activitats per practicar des de casa.
Hello everyone!
A la pàgina d'anglès ja teniu publicada la tasca per aquesta setmana.
Us proposo revisar la cançó de Dear Zoo, fer una fitxa i jugar a memory.
Esper que us ho passeu bé alhora que revisau i apreneu vocabulari.
Endavant!
Elena
Hi everybody!
A la pàgina d'anglès ja teniu publicada la tasca per aquesta setmana.
A veure si podeu endevinar tots els animals! Segur que ho fareu molt bé!
Elena
Fa uns dies que vam acabar els marcs i quadres de na Frida Kahlo. Tenim el passadís ben alegre. Hah quedat xulíssims!! Molt bona feina.
Hola!! ahir vam estar ben enfeinats preparant la decoració per carrer Victori lligat a Es Castell + Flors. El resultat és prou alegre i vistós. Esperem que faci bon temps que els nostres fanelets puguin lluir com toca!! Bona feina a tots i totes!! Gràcies a les famílies per aportar els bòtils d'aigua.