
Sopa de letras
Benvinguts al nostre bloc. Aquest serà un espai on vos mostrarem un poquet el que fem a classe i penjarem activitats per practicar des de casa.
Hola a tots i totes!
A la pàgina d'anglès teniu publicada la tasca per aquesta setmana.
Heu de mirar el vídeo de la cançó de Dear Zoo i fer les dues activitats que us proposo.
Segur que ho fareu molt bé!
Endavant!
Elena
Hello everybody!
A la pàgina d'anglès ja teniu publicada la tasca per aquesta setmana.
HAPPY EASTER!
Elena